REGULAMIN DOKONYWANIA REZERWACJI USŁUG NOCLEGOWYCH DROGĄ ELEKTRONICZNĄ (dalej: ”Regulamin”)
1. POSTANOWIENIA WSTĘPNE
1.1. Niniejszy Regulamin określa rodzaj, zakres, warunki oraz zasady dokonywania, anulowania, zmiany i rozliczania rezerwacji usług hotelowych za pośrednictwem platformy rezerwacyjnej online na stronie Internetowej www.family-holiday.pl
1.2. Regulamin ma zastosowanie do rezerwacji dokonywanych online na stronie Internetowej www.family-holiday.pl, przez użytkowników, zwanych dalej "Gośćmi".
1.3. Podmiotem świadczącym usługi noclegowe jest Family Holiday Sp. z o.o. z siedzibą w Świnoujściu, ul. Krzywa 14A, 72-600 Świnoujście, wpisany do Rejestru Przedsiębiorców KRS pod numerem 0001010454, REGON: 524016952, NIP: 8551605565, kapitał zakładowy 1,3 mln zł.
1.4. Rezerwacja obejmuje wynajem miejsc noclegowych w Ośrodku
Wypoczynkowym Family Holiday SPA & Resort w Dziwnówku, zwanym dalej
„Ośrodkiem”.
Opcje zakwaterowania dostępne są na stronie Internetowej Obiektu
w zakładce www.family-holiday.pl/noclegi
1.5. Dokonanie rezerwacji w systemie online oznacza całkowitą akceptację postanowień niniejszego Regulaminu. Gość zobowiązuje się do jego przestrzegania w trakcie korzystania z usług oferowanych przez Ośrodek.
1.6. Regulamin dostępny jest na stronie Internetowej Ośrodka w zakładce www.family-holiday.pl/regulamin. Wszelkie pytania można kierować na adres e-mail: biuro@family-holiday.pl lub telefonicznie: +48 600 100 204.
2. DEFINICJE
Określenia użyte w niniejszym Regulaminie oznaczają:
2.1 Gość – każda osoba przebywająca na terenie Ośrodka na podstawie Zameldowania korzystająca z usług noclegowych w Ośrodku, w tym osoba dokonująca rezerwacji, będąca osobą fizyczną;
2.2 Usługodawca/ Ośrodek / Resort – Family Holiday Sp. z o.o., właściciel Ośrodka Wypoczynkowego Family Holiday SPA & Resort. Prowadzony przez usługodawcę kompleks wynajmowanych obiektów wraz z infrastrukturą towarzysząca;
2.3 Cennik – dostępny na stronie Internetowej oraz w Ośrodku wykaz cen określający aktualne ceny wynajmu, usług dodatkowych, a także wysokość opłat pobieranych zgodnie z warunkami opisanymi w Regulaminie. Cennik reguluje ceny noclegu, produktów, usług i opłat dodatkowych. Wszystkie ceny w walucie „złoty”, o których mowa w niniejszym regulaminie są cenami brutto.;
2.4 Koszt pobytu – cena uiszczana przez Gościa za pobyt w Ośrodku, na którą składają się: Cena noclegu (koszt wynajęcia dób noclegowych w wybranym terminie), opłata za media (w przypadku domków), opłata klimatyczna oraz cena zamówionych przez Gościa usług dodatkowych związanych z rezerwacją. Niezależnie od ceny pobytu, gość jest zobowiązany do wpłacenia kaucji;
2.5 Kaucja – określona w Cenniku kwota pieniężna służąca zabezpieczeniu roszczeń Usługodawcy, w tym wyrządzonych szkód;
2.6 Zaliczka – określona procentowo kwota pieniężna służąca potwierdzeniu rezerwacji
2.7 Domek – obiekt znajdujący się na terenie Ośrodka, posiadający w większości wypadków dostęp do ogródka, w którym możliwe jest zameldowanie od 2 do 8 osób (w zależności od sezonu oraz typu domku);
2.8 Pokój lub Apartament – obiekt znajdujący się na terenie ośrodka w murowanym budynku głównym, w którym możliwe jest zameldowanie od 2 do 6 osób (w zależności od typu pokoju);
2.9 Umowa rezerwacji – umowa pomiędzy Rezerwującym a Usługodawcą o świadczenie usług noclegowych, zawarta na odległość w ramach zorganizowanego systemu, bez jednoczesnej fizycznej obecności stron, z wykorzystaniem środków porozumiewania się na odległość do chwili zawarcia umowy włącznie.
2.10 Rezerwacja wstępna – rezerwacja, która jeszcze nie została potwierdzona zaliczką;
2.11 Rezerwacja potwierdzona – rezerwacja, której potwierdzeniem jest wpłata zaliczki przez Gościa;
2.12 Siła wyższa – zdarzenie zewnętrzne, niezależne od stron, uniemożliwiające realizację umowy;
2.13 Operator płatności – podmiot obsługujący system umożliwiający dokonywanie płatności elektronicznych;
3. WYMAGANIA TECHNICZNE
3.1 Dokonanie rezerwacji za pośrednictwem systemu rezerwacyjnego wymaga
spełnienia przez Gościa następujących warunków:
• dysponowania urządzeniem umożliwiającym dostęp do sieci Internet, takim
jak komputer, tablet lub smartfon;
• zapewnienia stabilnego połączenia Internetowego, gwarantującego
prawidłowe funkcjonowanie platformy rezerwacyjnej oraz niezakłócone
przesyłanie danych;
• posiadania aktywnego konta poczty elektronicznej, służącego do
otrzymywania potwierdzeń rezerwacji oraz prowadzenia korespondencji z
Obiektem w sprawach dotyczących rezerwacji.
3.2 System rezerwacyjny jest dostosowany do pracy z aktualnymi wersjami powszechnie stosowanych przeglądarek internetowych.
3.3 Wszelkie trudności techniczne związane z funkcjonowaniem platformy rezerwacyjnej powinny być zgłaszane bezpośrednio do Obiektu za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres biuro@family-holiday.pl lub telefonicznie pod numerem + 48 600 100 204.
4. OGÓLNE WARUNKI DOKONYWANIA REZERWACJI
4.1 Rezerwacja uznawana jest za skutecznie dokonaną w momencie przesłania przez Obiekt do Gościa wiadomości e-mail potwierdzającej dokonanie rezerwacji. W przypadku braku otrzymania potwierdzenie, Gość powinien skontaktować się z Obiektem w celu wyjaśnienia sytuacji lub sprawdzić folder SPAM.
4.2 Warunkiem dokonania rezerwacji przez Gościa jest:
• zapoznanie się i akceptacja Regulaminu przez Gościa;
• podanie prawdziwych danych osobowych i kontaktowych;
• wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych w celu realizacji
rezerwacji;
• prawidłowe wypełnienie formularza rezerwacyjnego.
4.3 Rezerwacja obejmuje następujące kroki:
• wybór terminu pobytu, liczby osób dorosłych oraz dzieci wraz z ich wiekiem;
• wprowadzenie wymaganych danych kontaktowych (imię, nazwisko, adres
e-mail, telefon);
• potwierdzenie zapoznania się z Regulaminem i akceptacja jego
postanowień;
• otrzymanie potwierdzenia rezerwacji drogą e-mailową;
• dokonanie wpłaty zadatku w tym samym dniu roboczym od momentu
założenia rezerwacji.
• po opłaceniu rezerwacji uzyskuje ona status "rezerwacja potwierdzona".
5. PŁATNOŚCI
5.1 Rezerwację można opłacić tradycyjnym przelewem bankowym lub za pośrednictwem systemów płatności online. Podmiotem świadczącym obsługę płatności online w zakresie płatności kartami jest Autopay S.A.
5.2 Numer rachunku bankowego oraz kwota zostaną podane w wiadomości potwierdzającej rezerwację.
5.3 W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności przelewem lub kartą płatniczą, rezerwacja uzyska status „potwierdzona” od dnia zaksięgowania wpłaty na rachunku bankowym Ośrodka.
5.4 Brak wpłaty zadatku w wymaganym terminie skutkuje anulowaniem rezerwacji.
5.5 Dostępne formy płatności:
Karty płatnicze:
• Visa
• Visa Electron
• Mastercard
• MasterCard Electronic
• Maestro
Szybkie płatności online za pośrednictwem systemów takich jak Przelewy24.
6. ZMIANY I ANULOWANIE REZERWACJI (POLITYKA ANULACJI)
6.1 Zmiana rezerwacji może nastąpić poprzez kontakt e-mailowy lub telefoniczny z obsługą Ośrodka.
6.2 Wnioski o zmianę rezerwacji są rozpatrywane do 21 dni przed planowanym przyjazdem.
6.3 Klient, który zawarł umowę na odległość lub umowę poza lokalem przedsiębiorstwa, ma prawo odstąpić od niej bez podawania przyczyny w terminie do 21 dni przed planowanym przyjazdem.
6.4 Brak możliwości zmiany rezerwacji nie oznacza jej automatycznego anulowania.
6.5 W przypadku rezygnacji, warunki zwrotu wpłat są zgodne z polityką anulacji obiektu.
6.6 W szczególnych przypadkach (np. siła wyższa) Usługodawca może dokonać zwrotu zadatku lub zaproponować inny termin pobytu.
6.7 W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą sprzedający dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego.
7. ODPOWIEDZIALNOŚĆ USŁUGODAWCY I GOŚCIA
7.1 Obiekt oraz dostawca silnika rezerwacyjnego nie odpowiadają za:
• przerwy w dostępie do systemu rezerwacyjnego spowodowane awariami
technicznymi niezależnych systemów;
• za przerwanie procesu dokonywania rezerwacji, gdzie Gość nie ukończył
procesu rezerwacji. Wówczas konieczne jest ponowne rozpoczęcie
wypełniania formularza rezerwacyjnego;
• błędne wpisane dane przez Gościa podczas dokonywania rezerwacji;
• szkody lub utracone korzyści Gościa wynikające z działań osób trzecich,
na które Obiekt nie miał wpływu;
• szkody lub utraconej korzyści spowodowanej działaniem siły wyższej, w
tym klęsk żywiołowych, awarii infrastruktury lub innych zdarzeń
niezależnych od obiektu;
• realizację płatności w ramach systemu Płatności Online, za które
odpowiedzialność ponoszą dostawcy tych usług;
7.2 Gość zobowiązany jest do korzystania z systemu zgodnie z przepisami prawa oraz zasadami korzystania z Internetu.
7.3 Gość ponosi pełną odpowiedzialność za szkody wyrządzone na terenie Ośrodka, zarówno w mieniu Usługodawcy, jak i innych Gości.
7.4 W przypadku naruszenia regulaminu pobytu w Ośrodku, Usługodawca ma prawo odmówić dalszego świadczenia usług, bez obowiązku zwrotu kosztów pobytu.
7.5 Wyjazd przez zarezerwowaną datą wymeldowania nie ma wpływu na cenę i jest równoznaczny z obciążeniem opłatą stosownie do warunków dokonanej rezerwacji. Gość zobowiązany jest uregulować wszystkie dodatkowe opłaty, zgodnie z cennikiem.
8. REKLAMACJE
8.1 Reklamacje dotyczące rezerwacji oraz pobytu należy składać pisemnie lub drogą elektroniczną na adres Obiektu: biuro@family-holiday.pl.
8.2 Zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać imię i nazwisko Gościa, adres korespondencyjny oraz adres poczty elektronicznej podany przy dokonywaniu rezerwacji, numer rezerwacji oraz szczegółowy opis problemu będącego podstawą reklamacji.
8.3 Ośrodek rozpatrzy reklamację w terminie 14 dni roboczych i poinformuje Gościa o decyzji w takiej samej formie, w jakiej reklamacja została złożona (pisemnie lub drogą mailową).
9. DANE OSOBOWE I PRYWATNOŚĆ
Zasady przetwarzania danych osobowych, klauzula RODO oraz warunki ochrony prywatności określa Polityka Prywatności dostępna na stronie Internetowej Obiektu (https://www.family-holiday.pl/klauzula-informacyjna).
10. PRAWA I OBOWIĄZKI GOŚCI I OBIEKTU
10.1 Gość zobowiązuje się do:
• przestrzegania regulaminu Obiektu oraz wszelkich innych zasad
i wytycznych obowiązujących w Obiekcie, w tym tych wynikających
z przepisów prawa oraz zaleceń wydanych przez właściwe organy
lub służby
• terminowego regulowania wszelkich należności związanych z
rezerwacją oraz pobytem w Obiekcie;
• posługiwania się prawdziwymi i aktualnymi danymi osobowymi, do
których posiadania i używania ma uprawnienie.
10.2 Gość zobowiązuje się nie podejmować działań, które:
• naruszają przepisy prawa powszechnie obowiązującego;
• są sprzeczne z zasadami współżycia społecznego i dobrymi
obyczajami;
• mogłyby naruszać zasady bezpieczeństwa, komfortu i prywatności
innych Gości oraz pracowników Obiektu.
10.3 Obiekt zobowiązuje się do:
• świadczenia usług zgodnie z warunkami dokonanej rezerwacji oraz
zasadami określonymi w niniejszym Regulaminie;
• zapewnienia odpowiednich standardów bezpieczeństwa i jakości
świadczonych usług;
• dbania o ochronę danych osobowych Gościa zgodnie
z obowiązującymi przepisami prawa.
11. POBYT W OBIEKCIE
11.1 Warunki pobytu w Obiekcie określa Regulamin Obiektu dostępny na stronie Internetowej http://www.family-holiday.pl/regulamin
11.2 Warunki rezerwacji przesyłane są drogą mailową wraz z potwierdzeniem dokonania rezerwacji.
12. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
12.1 Obiekt zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian w niniejszym Regulaminie. Wszelkie zmiany wchodzą w życie z chwilą ich publikacji na platformie rezerwacyjnej
12.2 W przypadku rezerwacji dokonanych przed wprowadzeniem zmian, obowiązuje wersja Regulaminu zaakceptowana przez Gościa w momencie dokonywania rezerwacji.
12.3 W przypadku zauważenia działań naruszających prawo lub postanowienia Regulaminu, osoba taka zobowiązana jest niezwłocznie poinformować Obiekt. Zgłoszenia można dokonać pisemnie, telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej, korzystając z danych kontaktowych wskazywanych na stronie Internetowej Obiektu.
12.4 W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem obowiązują przepisy prawa polskiego.
12.5 Regulamin obowiązuje od dnia publikacji na stronie internetowej Family Holiday SPA & Resort i obowiązuje wobec rezerwacji dokonanych po dniu 17.03.2025 roku.