REGULAMIN DOKONYWANIA REZERWACJI USŁUG NOCLEGOWYCH DROGĄ ELEKTRONICZNĄ (dalej: ”Regulamin”)

 

1.  POSTANOWIENIA WSTĘPNE

 

1.1 Niniejszy Regulamin określa rodzaj, zakres, warunki oraz zasady dokonywania, anulowania, zmiany i rozliczania rezerwacji usług hotelowych za pośrednictwem platformy rezerwacyjnej online na stronie Internetowej www.family-holiday.pl.

1.2 Regulamin ma zastosowanie do rezerwacji dokonywanych online na stronie Internetowej www.family-holiday.pl, przez użytkowników, zwanych dalej "Gośćmi".

1.3 Podmiotem świadczącym usługi noclegowe jest Family Holiday Sp. z o.o. z siedzibą w Świnoujściu, ul. Krzywa 14A, 72-600 Świnoujście, wpisany do Rejestru Przedsiębiorców KRS pod numerem 0001010454, REGON: 524016952, NIP: 8551605565, kapitał zakładowy 1,3 mln zł.

1.4 Rezerwacja obejmuje wynajem miejsc noclegowych w Ośrodku Wypoczynkowym Family Holiday SPA & Resort w Dziwnówku, zwanym dalej „Ośrodkiem”. Opcje zakwaterowania dostępne są na stronie Internetowej Obiektu w zakładce www.family-holiday.pl/noclegi.

1.5 Dokonanie rezerwacji w systemie online oznacza całkowitą akceptację postanowień niniejszego Regulaminu. Gość zobowiązuje się do jego przestrzegania w trakcie korzystania z usług oferowanych przez Ośrodek.

1.6 Regulamin dostępny jest na stronie Internetowej Ośrodka w zakładce www.family-holiday.pl/regulamin. Wszelkie pytania można kierować na adres e-mail: biuro@family-holiday.pl lub telefonicznie: +48 600 100 204.

 

2.  DEFINICJE


Określenia użyte w niniejszym Regulaminie oznaczają:


2.1 Gość – każda osoba przebywająca na terenie Ośrodka na podstawie Zameldowania korzystająca z usług noclegowych w Ośrodku, w tym osoba dokonująca rezerwacji, będąca osobą fizyczną;

2.2 Usługodawca/ Ośrodek / Resort – Family Holiday Sp. z o.o., właściciel Ośrodka Wypoczynkowego Family Holiday SPA & Resort. Prowadzony przez usługodawcę kompleks wynajmowanych obiektów wraz z infrastrukturą towarzysząca;

2.3 Cennik – dostępny na stronie Internetowej oraz w Ośrodku wykaz cen określający aktualne ceny wynajmu, usług dodatkowych, a także wysokość opłat pobieranych zgodnie z warunkami opisanymi w Regulaminie. Cennik reguluje ceny noclegu, produktów, usług i opłat dodatkowych. Wszystkie ceny, o których mowa w niniejszym regulaminie są cenami brutto;

2.4 Koszt pobytu – cena uiszczana przez Gościa za pobyt w Ośrodku, na którą składają się: Cena noclegu (koszt wynajęcia dób noclegowych w wybranym terminie), opłata za media (w przypadku domków), opłata klimatyczna oraz cena zamówionych przez Gościa usług dodatkowych związanych z rezerwacją. Niezależnie od ceny pobytu, gość jest zobowiązany do wpłacenia kaucji;

2.5 Kaucja – określona w Cenniku kwota pieniężna służąca zabezpieczeniu roszczeń Usługodawcy, w tym wyrządzonych szkód;

2.6 Zaliczka – określona procentowo kwota pieniężna służąca potwierdzeniu rezerwacji 

2.7 Domek – obiekt znajdujący się na terenie Ośrodka, posiadający w większości wypadków dostęp do ogródka, w którym możliwe jest zameldowanie od 2 do 8 osób (w zależności od sezonu oraz typu domku);

2.8 Pokój i Apartament – obiekt znajdujący się na terenie ośrodka w murowanym budynku głównym, w którym możliwe jest zameldowanie od 2 do 6 osób (w zależności od typu pokoju);

2.9 Umowa rezerwacji – umowa pomiędzy Rezerwującym a Usługodawcą o świadczenie usług noclegowych, zawarta na odległość w ramach zorganizowanego systemu, bez jednoczesnej fizycznej obecności stron, z wykorzystaniem środków porozumiewania się na odległość do chwili zawarcia umowy włącznie.

2.10 Rezerwacja wstępna – rezerwacja, która jeszcze nie została potwierdzona zaliczką;

2.11 Rezerwacja potwierdzona – rezerwacja, której potwierdzeniem jest wpłata zaliczki przez Gościa;

2.12 Siła wyższa – zdarzenie zewnętrzne, niezależne od stron, uniemożliwiające realizację umowy;

2.13 Operator płatności – podmiot obsługujący system umożliwiający dokonywanie płatności elektronicznych;

 

3.  WYMAGANIA TECHNICZNE

 

3.1 Dokonanie rezerwacji za pośrednictwem systemu rezerwacyjnego wymaga spełnienia przez Gościa następujących warunków:


✔️ dysponowania urządzeniem umożliwiającym dostęp do sieci Internet, takim jak komputer, tablet lub smartfon;

✔️zapewnienia stabilnego połączenia Internetowego, gwarantującego prawidłowe funkcjonowanie platformy rezerwacyjnej oraz niezakłócone przesyłanie danych;

✔️posiadania aktywnego konta poczty elektronicznej, służącego do otrzymywania potwierdzeń rezerwacji oraz prowadzenia korespondencji z Obiektem w sprawach dotyczących rezerwacji.


3.2 System rezerwacyjny jest dostosowany do pracy z aktualnymi wersjami powszechnie stosowanych przeglądarek internetowych.

3.3 Wszelkie trudności techniczne związane z funkcjonowaniem platformy rezerwacyjnej powinny być zgłaszane bezpośrednio do Obiektu za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres biuro@family-holiday.pl lub telefonicznie pod numerem + 48 600 100 204.


4.  OGÓLNE WARUNKI DOKONYWANIA REZERWACJI


4.1 Rezerwacja uznawana jest za skutecznie dokonaną w momencie przesłania przez Obiekt do Gościa wiadomości e-mail potwierdzającej dokonanie rezerwacji. W przypadku braku otrzymania potwierdzenie, Gość powinien skontaktować się z Obiektem w celu wyjaśnienia sytuacji lub sprawdzić folder SPAM.

4.2 Warunkiem dokonania rezerwacji przez Gościa jest:


✔️ zapoznanie się i akceptacja Regulaminu przez Gościa;

✔️ podanie prawdziwych danych osobowych i kontaktowych;

✔️ wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych w celu realizacji rezerwacji;

✔️ prawidłowe wypełnienie formularza rezerwacyjnego.


4.3 Rezerwacja obejmuje następujące kroki:


✔️ wybór terminu pobytu, liczby osób dorosłych oraz dzieci wraz z ich wiekiem;

✔️ wprowadzenie wymaganych danych kontaktowych (imię, nazwisko, adres e-mail, telefon);

✔️ potwierdzenie zapoznania się z Regulaminem i akceptacja jego postanowień;

✔️ otrzymanie potwierdzenia rezerwacji drogą e-mailową;

✔️ dokonanie wpłaty zadatku w tym samym dniu roboczym od momentu założenia rezerwacji.

✔️ po opłaceniu rezerwacji uzyskuje ona status "rezerwacja potwierdzona".


5.  PŁATNOŚCI


5.1 Wpłaty dotyczące rezerwacji można dokonywać tradycyjnym przelewem bankowym lub za pośrednictwem systemów płatności online. Podmiotem świadczącym obsługę płatności online w zakresie płatności kartami jest Autopay S.A.

5.2 Numer rachunku bankowego oraz kwota zostaną podane w wiadomości potwierdzającej rezerwację.

5.3 Brak wpłaty zadatku w wymaganym terminie skutkuje anulowaniem rezerwacji.

5.2 Dostępne formy płatności:

>Karty płatnicze:

  • Visa
  • Visa Electron
  • Mastercard
  • MasterCard Electronic
  • Maestro

>Przelew tradycyjny na konto

 

6.  ZMIANY I ANULOWANIE REZERWACJI (POLITYKA ZWROTÓW)


6.1 Zmiana rezerwacji może nastąpić poprzez kontakt e-mailowy lub telefoniczny z obsługą Ośrodka.

6.2 Wnioski o zmianę rezerwacji są rozpatrywane do 21 dni przed planowanym przyjazdem.

6.3 Brak możliwości zmiany rezerwacji nie oznacza jej automatycznego anulowania.

6.4 W przypadku rezygnacji, warunki zwrotu wpłaty są zgodne z polityką anulacji obiektu oraz regulaminem. Informacja dot. warunków rezygnacji przesyłana jest również drogą mailową

6.5 W szczególnych przypadkach (np. siła wyższa) Usługodawca może dokonać zwrotu zadatku lub zaproponować inny termin pobytu.

6.6 W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą sprzedający dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego


7.  ODPOWIEDZIALNOŚĆ USŁUGODAWCY I GOŚCIA


7.1 Obiekt oraz dostawca silnika rezerwacyjnego nie odpowiadają za:


✔️ przerwy w dostępie do systemu rezerwacyjnego spowodowane awariami technicznymi niezależnych systemów;

✔️ za przerwanie procesu dokonywania rezerwacji, gdzie Gość nie ukończył procesu rezerwacji. Wówczas konieczne jest ponowne rozpoczęcie wypełniania formularza rezerwacyjnego;

✔️ błędne wpisane dane przez Gościa podczas dokonywania rezerwacji;

✔️ szkody lub utracone korzyści Gościa wynikające z działań osób trzecich, na które Obiekt nie miał wpływu;

✔️ szkody lub utraconej korzyści spowodowanej działaniem siły wyższej, w tym klęsk żywiołowych, awarii infrastruktury lub innych zdarzeń niezależnych od obiektu;

✔️ realizację płatności w ramach systemu Płatności Online, za które odpowiedzialność ponoszą dostawcy tych usług;


7.2 Gość zobowiązany jest do korzystania z systemu zgodnie z przepisami prawa oraz zasadami korzystania z Internetu.

7.3 Gość ponosi pełną odpowiedzialność za szkody wyrządzone na terenie Ośrodka, zarówno w mieniu Usługodawcy, jak i innych Gości.

7.4 W przypadku naruszenia regulaminu pobytu w Ośrodku, Usługodawca ma prawo odmówić dalszego świadczenia usług, bez obowiązku zwrotu kosztów pobytu.

7.5 Wyjazd przez zarezerwowaną datą wymeldowania nie ma wpływu na cenę i jest równoznaczny z obciążeniem opłatą stosownie do warunków dokonanej rezerwacji. Gość zobowiązany jest uregulować wszystkie dodatkowe opłaty, zgodnie z cennikiem.


8.  REKLAMACJE


8.1 Reklamacje dotyczące rezerwacji oraz pobytu należy składać pisemnie lub drogą elektroniczną na adres Obiektu: biuro@family-holiday.pl.

8.2 Zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać imię i nazwisko Gościa, adres korespondencyjny oraz adres poczty elektronicznej podany przy dokonywaniu rezerwacji, numer rezerwacji oraz szczegółowy opis problemu będącego podstawą reklamacji.

8.3 Ośrodek rozpatrzy reklamację w terminie 14 dni roboczych i poinformuje Gościa o decyzji w takiej samej formie, w jakiej reklamacja została złożona (pisemnie lub drogą mailową).


9.  DANE OSOBOWE I PRYWATNOŚĆ


Zasady przetwarzania danych osobowych oraz warunki ochrony prywatności określa Polityka Prywatności dostępna na stronie Internetowej Obiektu.

 

10. PRAWA I OBOWIĄZKI GOŚCI I OBIEKTU


10.1   Gość zobowiązuje się do: 


✔️ przestrzegania regulaminu Obiektu oraz wszelkich innych zasad i wytycznych obowiązujących w Obiekcie, w tym tych wynikających z przepisów prawa oraz zaleceń wydanych przez właściwe organy lub służby

✔️terminowego regulowania wszelkich należności związanych z rezerwacją oraz pobytem w Obiekcie;

✔️posługiwania się prawdziwymi i aktualnymi danymi osobowymi, do których posiadania i używania ma uprawnienie.


10.2    Gość zobowiązuje się nie podejmować działań , które:


✔️naruszają przepisy prawa powszechnie obowiązującego;

✔️są sprzeczne z zasadami współżycia społecznego i dobrymi obyczajami;

✔️mogłyby naruszać zasady bezpieczeństwa, komfortu i prywatności innych Gości oraz pracowników Obiektu. 


10.3    Obiekt zobowiązuje się do:


✔️ świadczenia usług zgodnie z warunkami dokonanej rezerwacji oraz zasadami określonymi w niniejszym Regulaminie;

✔️ zapewnienia odpowiednich standardów bezpieczeństwa i jakości świadczonych usług;

✔️ dbania o ochronę danych osobowych Gościa zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. 


11.  POBYT W OBIEKCIE


11.1 Warunki pobytu w Obiekcie określa Regulamin Obiektu dostępny na stronie Internetowej http://www.family-holiday.pl/regulamin 

11.2 Warunki rezerwacji przesyłane są drogą mailową wraz z potwierdzeniem dokonania rezerwacji.


12.  POSTANOWIENIA KOŃCOWE


12.1 Obiekt zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian w niniejszym Regulaminie. Wszelkie zmiany wchodzą w życie z chwilą ich publikacji na platformie rezerwacyjnej.

12.2 W przypadku rezerwacji dokonanych przed wprowadzeniem zmian, obowiązuje wersja Regulaminu zaakceptowana przez Gościa 

w momencie dokonywania rezerwacji.

12.3 W przypadku zauważenia działań naruszających prawo lub postanowienia Regulaminu, osoba taka zobowiązana jest niezwłocznie poinformować Obiekt. Zgłoszenia można dokonać pisemnie, telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej, korzystając z danych kontaktowych wskazywanych na stronie Internetowej Obiektu.

12.4 W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem obowiązują przepisy prawa polskiego.

12.5 Regulamin obowiązuje od dnia publikacji na stronie internetowej Family Holiday SPA & Resort i obowiązuje wobec rezerwacji dokonanych po dniu 17.03.2025 roku.

Przyjedź i ciesz się niezapomnianym wypoczynkiem