POLITYKA PRYWANOŚCI INFORMACJE O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH W O.W. “Family Holiday” (dalej: “RODO”)
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 oraz art. 14 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych - Dziennik Urzędowy UE L 119 - dalej: RODO) informujemy, że:
1. Dane Administratora Danych Osobowych
Operatorem Serwisu family-holiday.pl oraz administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Family Holiday spółka z ograniczoną odpowiedzialnością (dawniej Tomasz Trzpis), NIP 8551605565. Siedziba: 72- 600 Świnoujście, ul. Krzywa 14A (dalej: O.W. „Family Holiday”), z którym można skontaktować się pisemnie na adres podany powyżej, telefonicznie pod numerem telefonu: 600 100 204, e-mailem na adres biuro@family-holiday.pl oraz poprzez formularz kontaktowy dostępny na stronie https://www.family- holiday.pl/kontakt
2. Dane osobowe O.W. „Family Holiday” pozyskuje bezpośrednio od Pani/Pana podczas:
▪ rezerwacji pobytu telefonicznie/mailowo, za pomocą systemu
rezerwacyjnego online lub dokonania zameldowania,
▪ dobrowolnego wypełnienia formularza kontaktowego,
▪ korzystania z profili O.W. „Family Holiday” na portalach Facebook i
Instagram,
▪ poprzez zapisywanie w urządzeniach końcowych Użytkowników plików
cookie (tzw. „ciasteczka”),
▪ kontaktu Pani/Pana z O.W. „Family Holiday”,
▪ bezpośredniej rozmowy z pracownikiem ośrodka.
3. Pani/Pana dane (jak również dane dzieci) mogą również zostać udostępnione O.W. „Family Holiday” przez:
▪ osobę dokonującą rezerwacji i wskazującą Panią/Pana lub dzieci jako
osobę zameldowaną lub jako osobę, która jest nowym właścicielem
rezerwacji,
▪ osobę, która była już naszym klientem i która poleciła Pani /Panu
skorzystanie z oferty O.W. „Family Holiday”,
▪ zewnętrzny portal rezerwacyjny, w którym złożył/a Pani/Pan
rezerwację,
▪ przez organizatora podróży, który dokonuje w Pani/Pana imieniu
rezerwacji.
4. O.W. „Family Holiday” może przetwarzać dane w następujących celach i podstawach prawnych:
• na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO, a więc w zakresie wyrażonej przez
Panią/Pana zgody na:
▪ prowadzenie działań marketingowych w przyszłości oraz przesyłanie
ofert marketingowych w przyszłości oraz przesyłanie ofert
marketingowych określonymi kanałami komunikacji,
• na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO:
▪ w celu podejmowania działań na Pani/Pana żądanie przez O.W.
„Family Holiday” przed zawarciem umowy o świadczenie usług
hotelarskich (dalej: „Umowa”), np. dokonania rezerwacji, a także w celu
wykonania tej Umowy,
▪ w celu wykonania innych usług świadczonych przez O.W. „Family
Holiday” sprzedaży oferowanych produktów (towarów),
• na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO:
▪ w celu wypełniania obowiązków wynikających z norm prawnych
nałożonych na O.W. „Family Holiday” w zakresie wystawiania, a
następnie archiwizowania dokumentów w celu udokumentowania
wypełniania obowiązków podatkowych i księgowych związanych z
wykonywaniem Umowy, świadczonymi innymi usługami, czy sprzedażą
produktów (towarów),
• na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO, gdzie praw nie uzasadnionym interesem
realizowanym przez O.W. „Family Holiday”:
▪ marketing bezpośredni własnych produktów i usług,
▪ obsługa procesu reklamacyjnego,
▪ zapewnienie porządku oraz zapewnienie bezpieczeństwa gościom i
innym osobom przebywającym na terenie ośrodka wypoczynkowego
lub w jego obrębie oraz gromadzenie dowodów dotyczących naruszeń
prawa i prewencji, w tym poprzez wykorzystanie systemu monitoringu
wizyjnego rejestrującego osoby przebywające w obszarze
monitorowanym,
▪ dochodzenie ewentualnych roszczeń i obrona przed roszczeniami,
5. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji i profilowanie
Dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji przez O.W. „Family Holiday” w tym profilowaniu. Treść zapytania, która jest przesyłana przez Państwa za pomocą formularza, nie podlega ocenie przez system informatyczny. Proponowana cena usługi jest udzielana na podstawie cennika naszego obiektu.
6. Ma Pani/Pan prawo:
▪ dostępu do dotyczących Pani/Pana danych oraz otrzymania ich kopii,
▪ sprostowania (poprawiania) danych osobowych,
▪ usunięcia danych (zgodnie z uwarunkowaniami określonymi w art. 17
RODO),
▪ do ograniczenia przetwarzania danych (zgodnie z uwarunkowaniami
określonymi w art. 18 RODO),
▪ do przenoszenia danych, czyli otrzymania od O.W. „Family Holiday”
danych w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie
nadającym się do odczytu maszynowego, jeżeli są one przetwarzane w
celu zawarcia i wykonania Umowy lub na podstawie zgody i
przetwarzanie odbywa się w sposób zautomatyzowany. Ma Pani/Pan
prawo przesłać te dane innemu administratorowi danych,
▪ wniesienia w dowolnym momencie sprzeciwu wobec przetwarzania
danych, jeżeli podstawą przetwarzania jest przesłanka prawnie
uzasadnionego interesu O.W. „Family Holiday”, w tym profilowania. W
szczególności przysługuje Pani/Panu prawo sprzeciwu wobec
przetwarzania danych na potrzeby marketingu bezpośredniego,
▪ wniesienia skargi do organu nadzorczego, zajmującego się ochroną
danych osobowych,
▪ wycofania zgody w dowolnym momencie, jeżeli podstawą
przetwarzania jest zgoda.
▪ wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania,
którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
Użytkownik, aby skorzystać z powyższych uprawnień powinien skontaktować się z O.W. „Family Holiday” pisemnie na adres podany powyżej, telefonicznie pod numerem Infolinii 600 100 204, e-mailem na adres biuro@family-holiday.pl, poprzez formularz kontaktowy dostępny na stronie https://www.family-holiday.pl/kontakt, względnie osobiście w siedzibie O.W. „Family Holiday”.
7. Okres przechowywania danych
O.W. „Family Holiday” przechowywał będzie Pani/Pana dane związane z zawarciem i obsługą Umowy, jak również ze świadczeniem innych usług oraz sprzedażą produktów (towarów) przez okres 5 lat liczony od końca roku kalendarzowego, w którym doszło do zakończenia trwania Umowy lub korzystania z innych usług lub zakupu produktu (towaru). O.W. „Family Holiday” przestaje wcześniej przetwarzać dane w celu marketingu bezpośredniego, jeżeli zgłosi Pani/Pan sprzeciw wobec takiego przetwarzania, a także gdy wycofa Pani/Pan zgodę na przetwarzanie danych, w szczególności w celu marketingu bezpośredniego w przyszłości.
8. Monitoring wizyjny na terenie obiektu
Zapisy z monitoringu wizyjnego będą przechowywane nie dłużej niż 3 tygodnie od dnia nagrania – następnie są automatycznie usuwane poprzez ich nadpisywanie. W przypadku, w którym nagrania stanowią dowód w postępowaniach prowadzonych na podstawie przepisów prawa lub O.W. „Family Holiday” otrzymał informacje, że mogą one stanowić dowód w takim postępowaniu, termin ich przechowywania ulega wydłużeniu do czasu prawomocnego zakończenia tego postępowania. O.W. „Family Holiday” przestaje wcześniej przetwarzać dane pozyskane w związku z monitoringiem, gdy zgłosi Pani/Pan sprzeciw wobec takiego przetwarzania.
9. O.W. „Family Holiday” może ujawnić Pani/Pana dane osobowe:
▪ podmiotom świadczącym usługi na rzecz O.W. „Family Holiday” lub/i
wspierającym O.W. „Family Holiday” w prowadzonej działalności, w
szczególności takim jak: obsługa kadrowa i księgowa, obsługa prawna,
firmy informatyczne, agencje ochrony osób i mienia, podmioty
świadczące usługi monitoringu, podmioty prowadzące działalność
pocztową lub kurierską,
▪ organom państwowym lub innym podmiotom uprawnionym na
podstawie przepisów prawa, celem wykonania ciążących Family
Holiday SPA & Resort obowiązków.
10. Przekazywanie danych osobowych do państw trzecich
10.1 Korzystamy z usług i technologii, oferowanych przez takie podmioty, jak Facebook, Microsoft, Google, Instagram, Tik-tok. Firmy te mają siedzimy poza Unią Europejską, a zatem w świetle przepisów RODO są traktowane jako państwa trzecie.
10.2 O.W. „Family Holiday” deklaruje, że nie przekazuje i nie zamierza przekazywać Pani/Pana danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
11. Akceptacja podania danych osobowych
Podanie danych osobowych przez Panią/Pana jest dobrowolne i jest wymogiem umownym jak również ustawowym, gdyż w przypadku ich niepodania będzie to skutkowało brakiem możliwości dokonania czynności przez O.W. „Family Holiday” przed Pani/Pana przyjazdem tj. dokonania rezerwacji oraz uniemożliwi zawarcie Umowy oraz wystawienie faktury VAT, a w konsekwencji nie będzie Pan/Pani mogła/mógł skorzystać z oferty i usług świadczonych przez O.W. „Family Holiday”. Zatem podanie danych osobowych jest konieczne do zawarcia Umowy i wykonania usługi. Podanie danych w celach marketingowych (zgody marketingowe), czy też danych zebranych na podstawie Pana/Pani zgody, jest dobrowolne. Przebywanie natomiast na terenie ośrodka wypoczynkowego w obszarze monitorowanym jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na podanie danych osobowych w zakresie wizerunku zarejestrowanego przez system monitoringu. Konsekwencją odmowy udostępnienia tych danych jest brak uprawnienia do przebywania na tym terenie.