Klauzula informacyjna
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 oraz art. 14 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych - Dziennik Urzędowy UE L 119 - dalej: RODO) informujemy, że:
Operatorem Serwisu family-holiday.pl oraz administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Family Holiday spółka z ograniczoną odpowiedzialnością (dawniej Tomasz Trzpis), NIP 8551605565. Siedziba: 72-600 Świnoujście, ul. Krzywa 14A (dalej: O.W. "Family Holiday"), z którym można skontaktować się pisemnie na adres podany powyżej, telefonicznie pod numerem telefonu: 600 100 204, e-mailem na adres: biuro@family-holiday.pl oraz poprzez formularz kontaktowy dostępny na stronie: https://www.family-holiday.pl/kontakt.
INFORMACJA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 oraz art. 14 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych - Dziennik Urzędowy UE L 119 - dalej: RODO) informujemy, że:
1. Operatorem Serwisu family-holiday.pl oraz administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Family Holiday spółka z ograniczoną odpowiedzialnością (dawniej Tomasz Trzpis), NIP 8551605565. Siedziba: 72-600 Świnoujście, ul. Krzywa 14A (dalej: O.W. „Family Holiday”), z którym można skontaktować się pisemnie na adres podany powyżej, telefonicznie pod numerem telefonu: 600 100 204, e-mailem na adres biuro@family-holiday.pl oraz poprzez formularz kontaktowy dostępny na stronie https://www.family-holiday.pl/kontakt.
2. Dane osobowe O.W. „Family Holiday” pozyskuje bezpośrednio od Pani/Pana podczas:
✔️ rezerwacji pobytu lub dokonania zameldowania,
✔️ dobrowolnego wypełnienia formularza kontaktowego,
✔️ korzystania z profili O.W. „Family Holiday” na portalach Facebook i Instagram,
✔️ poprzez zapisywanie w urządzeniach końcowych Użytkowników plików cookie (tzw. „ciasteczka”),
✔️ kontaktu Pani/Pana z O.W. „Family Holiday”,
✔️ bezpośredniej rozmowy z pracownikiem ośrodka.
3. Pani/Pana dane (jak również dane dzieci) mogą również zostać udostępnione O.W. „Family Holiday” przez:
✔️ osobę dokonującą rezerwacji i wskazującą Panią/Pana lub dzieci jako osobę zameldowaną lub jako osobę, która jest nowym właścicielem rezerwacji,
✔️ osobę, która była już naszym klientem i która poleciła Pani /Panu skorzystanie z oferty O.W. „Family Holiday”,
✔️ zewnętrzny portal rezerwacyjny, w którym złożył/a Pani/Pan rezerwację,
✔️ przez organizatora podróży, który dokonuje w Pani/Pana imieniu rezerwacji.
4. O.W. „Family Holiday” może przetwarzać dane w następujących celach i podstawach prawnych na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO, a więc w zakresie wyrażonej przez Pana/i zgody na:
✔️ prowadzenie działań marketingowych w przyszłości oraz przesyłanie ofert marketingowych w przyszłości oraz przesyłanie ofert marketingowych określonymi kanałami komunikacji.
Na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO :
✔️ w celu podejmowania działań na Pani/Pana żądanie przez O.W. „Family Holiday” przed zawarciem umowy o świadczenie usług hotelarskich (dalej: „Umowa”), np. dokonania rezerwacji, a także w celu wykonania tej Umowy,
✔️ w celu wykonania innych usług świadczonych przez O.W. „Family Holiday” sprzedaży oferowanych produktów (towarów),
Na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO:
✔️ w celu wypełniania obowiązków wynikających z norm prawnych nałożonych na O.W. „Family Holiday” w zakresie wystawiania, a następnie archiwizowania dokumentów w celu udokumentowania wypełniania obowiązków podatkowych i księgowych związanych z wykonywaniem Umowy, świadczonymi innymi usługami, czy sprzedażą produktów (towarów),
Na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO, gdzie praw nie uzasadnionym interesem realizowanym przez O.W. „Family Holiday”:
✔️ marketing bezpośredni własnych produktów i usług,
✔️ obsługa procesu reklamacyjnego,
✔️ zapewnienie porządku oraz zapewnienie bezpieczeństwa gościom i innym
osobom przebywającym na terenie ośrodka wypoczynkowego lub w jego obrębie oraz gromadzenie dowodów dotyczących naruszeń prawa i prewencji,
w tym poprzez wykorzystanie systemu monitoringu wizyjnego rejestrującego osoby przebywające w obszarze monitorowanym,
✔️ dochodzenie ewentualnych roszczeń i obrona przed roszczeniami.
5. Dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji przez O.W. „Family Holiday” w tym profilowaniu.
6. Ma Pan/Pani prawo:
✔️ dostępu do dotyczących Pani/Pana danych oraz otrzymania ich kopii,
✔️ sprostowania (poprawiania) danych osobowych,
✔️ usunięcia danych (zgodnie z uwarunkowaniami określonymi w art. 17 RODO),
✔️ do ograniczenia przetwarzania danych (zgodnie z uwarunkowaniami określonymi w art. 18 RODO),
✔️ do przenoszenia danych, czyli otrzymania od O.W. „Family Holiday” danych w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego, jeżeli są one przetwarzane w
celu zawarcia i wykonania Umowy lub na podstawie zgody i przetwarzanie odbywa się w sposób zautomatyzowany. Ma Pan/Pani prawo przesłać te dane innemu administratorowi danych,
✔️ wniesienia w dowolnym momencie sprzeciwu wobec przetwarzania danych, jeżeli podstawą przetwarzania jest przesłanka prawnie uzasadnionego interesu O.W. „Family Holiday”, w tym profilowania.
W szczególności przysługuje Pani/Panu prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych na potrzeby marketingu bezpośredniego:
✔️ wniesienia skargi do organu nadzorczego, zajmującego się ochroną danych osobowych,
✔️ wycofania zgody w dowolnym momencie, jeżeli podstawą przetwarzania jest zgoda.
✔️ wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
Użytkownik, aby skorzystać z powyższych uprawnień powinien skontaktować się z O.W. „Family Holiday” pisemnie na adres podany powyżej, telefonicznie pod numerem Infolinii 600 100 204, e-mailem na adres biuro@family-holiday.pl, poprzez formularz kontaktowy dostępny na stronie https://www.family-holiday.pl/kontakt, względnie osobiście w siedzibie O.W „Family Holiday”.
7. O.W. „Family Holiday” przechowywał będzie Pani/Pana dane związane z zawarciem i obsługą Umowy, jak również ze świadczeniem innych usług oraz sprzedażą produktów (towarów) przez okres 5 lat liczony od końca roku kalendarzowego, w którym doszło do zakończenia trwania Umowy lub korzystania z innych usług lub zakupu produktu (towaru). O.W. „Family Holiday” przestaje wcześniej przetwarzać dane w celu marketingu bezpośredniego, jeżeli zgłosi Pani/Pan sprzeciw wobec takiego przetwarzania, a także gdy wycofa Pani/Pan zgodę na przetwarzanie danych, w szczególności w celu marketingu bezpośredniego w przyszłości.
8. Zapisy z monitoringu wizyjnego będą przechowywane nie dłużej niż 3 tygodnie od dnia nagrania – następnie są automatycznie usuwane poprzez ich nadpisywanie. W przypadku, w którym nagrania stanowią dowód w postępowaniach prowadzonych na podstawie przepisów prawa lub O.W.
„Family Holiday” otrzymał informacje, że mogą one stanowić dowód w takim postępowaniu, termin ich przechowywania ulega wydłużeniu do czasu prawomocnego zakończenia tego postępowania. O.W. „Family Holiday” przestaje wcześniej przetwarzać dane pozyskane w związku z monitoringiem, gdy zgłosi Pani/Pan sprzeciw wobec takiego przetwarzania.
9. O.W. „Family Holiday” może ujawnić Pani/Pana dane osobowe:
✔️ podmiotom świadczącym usługi na rzecz O.W. „Family Holiday” lub/i wspierającym O.W. „Family Holiday” w prowadzonej działalności, w szczególności takim jak: obsługa kadrowa i księgowa, obsługa prawna, firmy informatyczne, agencje ochrony osób i mienia, podmioty świadczące usługi monitoringu, podmioty prowadzące działalność pocztową lub kurierską,
✔️ organom państwowym lub innym podmiotom uprawnionym na podstawie przepisów prawa, celem wykonania ciążących Family Holiday SPA & Resort obowiązków.
10. O.W. „Family Holiday” deklaruje, że nie przekazuje i nie zamierza przekazywać Pani/Pana danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
11. Podanie danych osobowych przez Panią/Pana jest dobrowolne i jest wymogiem umownym jak również ustawowym, gdyż w przypadku ich niepodania będzie to skutkowało brakiem możliwości dokonania czynności przez O.W. „Family Holiday” przed Pani/Pana przyjazdem tj. dokonania rezerwacji oraz uniemożliwi zawarcie Umowy oraz wystawienie faktury VAT, a w konsekwencji nie będzie Pan/Pani mogła/mógł skorzystać z oferty i usług świadczonych przez O.W. „Family Holiday”. Zatem podanie danych osobowych jest konieczne do zawarcia Umowy i wykonania usługi. Podanie danych w celach marketingowych, czy też danych zebranych na podstawie Pana/Pani zgody, jest dobrowolne. Przebywanie natomiast na terenie ośrodka wypoczynkowego w obszarze monitorowanym jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na podanie danych osobowych w zakresie wizerunku zarejestrowanego przez system monitoringu. Konsekwencją odmowy udostępnienia tych danych jest brak uprawnienia do przebywania na tym terenie.